Prowadzenie archiwum
W czasie prowadzenia działalności gospodarczej powstaje wiele dokumentów, które podlegają archiwizacji. Muszą one być przechowywane przez odpowiedni czas określany przez prawo. Jeśli przedsiębiorca zastanawia się, jak przechowywać duże ilości dokumentów i utrzymać w nich porządek, ma problem z zapanowaniem nad rosnącą ilością dokumentacji, nie wie, co należy przechowywać, a co można zniszczyć, warto sięgnąć po pomoc fachowców.
Zajmujemy się porządkowaniem, klasyfikowaniem i sortowaniem papierów firmowych. Oferujemy także niszczenie, utylizację dokumentów oraz ich digitalizację. Pomagamy prowadzić elektroniczne archiwum, dzięki któremu firmy mogą bezpiecznie, profesjonalnie i oszczędnie przechowywać dokumenty.
Dokumenty w rękach profesjonalistów
Przekazanie dokumentacji w ręce profesjonalistów zapewnia jej bezpieczeństwo i ochronę, a także pomaga w odzyskaniu miejsca w firmowym biurze. Zaletami odpowiedniego uporządkowania dokumentów przez fachowców są bezpieczeństwo danych, ekonomia i odciążenie swoich pracowników. Nasze wieloletnie doświadczenie w zakresie zarządzania dokumentacją biznesową pozwala nam w prawidłowy sposób zadbać o dokumenty w Państwa firmie.