Kategorie

Prowadzenie archiwum

stosy różnych dokumentówW czasie prowadzenia działalności gospodarczej powstaje wiele dokumentów, które podlegają archiwizacji. Muszą one być przechowywane przez odpowiedni czas określany przez prawo. Jeśli przedsiębiorca zastanawia się, jak przechowywać duże ilości dokumentów i utrzymać w nich porządek, ma problem z zapanowaniem nad rosnącą ilością dokumentacji, nie wie, co należy przechowywać, a co można zniszczyć, warto sięgnąć po pomoc fachowców.
Zajmujemy się porządkowaniem, klasyfikowaniem i sortowaniem papierów firmowych. Oferujemy także niszczenie, utylizację dokumentów oraz ich digitalizację. Pomagamy prowadzić elektroniczne archiwum, dzięki któremu firmy mogą bezpiecznie, profesjonalnie i oszczędnie przechowywać dokumenty.

 

Dokumenty w rękach profesjonalistów

Przekazanie dokumentacji w ręce profesjonalistów zapewnia jej bezpieczeństwo i ochronę, a także pomaga w odzyskaniu miejsca w firmowym biurze. Zaletami odpowiedniego uporządkowania dokumentów przez fachowców są bezpieczeństwo danych, ekonomia i odciążenie swoich pracowników. Nasze wieloletnie doświadczenie w zakresie zarządzania dokumentacją biznesową pozwala nam w prawidłowy sposób zadbać o dokumenty w Państwa firmie.